środa, 6 maja 2009

Na dobry początek

Od czego zaczyna się bloga? Jakieś przedstawienie się, kilka słów o sobie, coś takiego? Hmm nigdy nie byłam zbyt dobra w pisaniu tego typu rzeczy ;) No dobrze, spróbuję i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Studiuję informatykę na jednej z krakowskich uczelni. Kierunek dość trudny i wybitnie techniczny, choć z drugiej strony ostatnio coraz częściej ciągnie mnie w stronę bardziej humanistycznych nauk - zastanawiam się nad jakimś drugim kierunkiem po skończeniu aktualnego, może jakaś psychologia czy inna filozofia, ale to bardziej hobbystycznie ;). W czasie tak zwanym wolnym (którego nigdy za dużo) czytam, czasem piszę do szuflady jakieś własne teksty, śpiewam, gram na gitarze, tańczę sobie w rytm muzyki, biegam, chodzę po górach, wyleguję się na zielonej trawce wystawiając pysio do słoneczka, uprawiam różnego rodzaju sporty albo najzwyczajniej w świecie śpię (nie ma to jak deficyty snu). I choć śpiewanie nie zawsze mi wychodzi (ale z drugiej strony żadne wilki nie odpowiedziały nigdy na moje usilne próby, nawet w pełni), z gitarą nie zawsze się dogaduję (a i tak zawsze skubana wygrywa, bo w końcu ile można walczyć spuchniętymi opuszkami), a taniec od biedy można nazwać "tańcem" robię to co lubię i jest mi z tym dobrze. Istota ze mnie raczej nocna, stąd też wstawanie z łóżka przed 10 uważam za barbarzyństwo, nie mając jednocześnie nic przeciwko nie spaniu do późnych godzin nocnych. I nieustannie szukam księcia z bajki, licząc jednak na to, że sam się pewnego dnia postanowi znaleźć ;)

Uff, coś się udało sklecić ;) Z czasem powinno być lepiej. Chyba czas spać, bo jutro trzeba wstać na zajęcia. Ale od czwartku... Juwenalia w pełni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz