środa, 26 sierpnia 2009

Słonecznie :)

Mam dzisiaj imieniny. Nie obchodzę ich jakoś szczególnie, ale miło mi gdy niektórzy o nich pamiętają ;)

Dostałam dwa bukiety słoneczników - jeden od rodziców, drugi przyszedł Pocztą Kwiatową od dobrego znajomego, który utrzymuje, że to zbieg okoliczności i nie wiedział, że dzisiaj są moje imieniny. Znając go trochę, jestem w stanie w to uwierzyć ;) Swoją drogą, nie dostałam nigdy wcześniej kwiatów Pocztą Kwiatową. Fajna sprawa - można sprawić komuś radość bedąc daleko.

Stoją w wielkim szklanym słoju, w którym kiszą się zazwyczaj ogórki, bo bukiet jest tak wielki, że nie chciał grzecznie stać w wiadrze. Łodygi owinięte są korą i całość waży dobre 10kg. To chyba najpiękniejsze słoneczniki jakie kiedykolwiek widziałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz